Norge
Nnaathalies,
12 jan. 2013
Updaterad av Kerstin
för 11 år sedan
Hej!
Vi är två 18åriga tjejer som har tänkt bosätta oss i Norge från och med Augusti månad. Vi har kollar runt lite på internet och sett att det finns många olika sorters arbeten som lockar svenska ungdomar. Något som intresserar oss ganska mycket är att jobba i butik/lager. Tex, Ikea eller HM. ...
Norge
Liaktell,
30 maj 2016
Updaterad av Lisarohde
för 8 år sedan
Jag och en tjejkompis har bestämt oss för att flytta till Norge, Oslo i slutet av Augusti. Är det någon här som har lite tips? Eller är det någon annanstans än Oslo man ska fara till?
Är det någon fler som känner för att åka till Norge i höst för att både jobba och uppleva så hör gärna av er så ...
Updaterad av Tormodsdotter
för 11 år sedan
Hej! Jag är en 20 årig kille som hade tänkt sig och flytta till Norge kanske när jag blir lite äldre, kanske från 23,24 och uppåt. Dom städerna jag hade tänkt mig att bo i är neråt i landet. Hade tänkt Stavanger, Sandnes, Kristiansand, småstäderna runt Oslo eller inne i Oslo. Kan någon ge tips på ...
Norge
Klarapetter,
3 aug. 2014
Updaterad av Squeeezer
för 10 år sedan
Hej!!
Jag och ev två vänner planerar att flytta till Norge i höst, för att se något nytt och tjäna lite pengar. Troligtvis blir det Stavanger, men även funderat på t.ex. Bergen och Sandefjord. Är tacksam för alla tips och råd jag kan få så BRING IT ON! Var vill en bo? Är Stavanger trevligt? Var ...
Updaterad av Anneliebjorkman
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min kompis flyttar nu i slutet av september till Bergen, Norge. Vi båda är motiverade att jobba hårt, givetvis tjäna pengar och sedan ut och upptäcka. På vägen vill vi gärna träffa andra härliga, roliga, nyfikna, spännande och halvtokiga människor som gillar att umgås och hitta på ...
Norge
Sofie_emma,
8 dec. 2008
Updaterad av Lordbyron
för 15 år sedan
Vi är två tjejer som är 20 år från Östersund som planerar att flytta till Oslo i Mars-April. Söker någon/några att dela boende med. Vi vill gärna bo ganska centralt.
Vi är sociala och glada tjejer som gillar att träffa nya människor. Så ifall ni bor eller har tänkt att flytta till Oslo och söker ...