Europaresa?

Av Wookad
9 mars 2008 22:03
Visningar: 168
Sitter och planerar sommarens äventyr just nu. Det går väl "sisådär" halvbra, jag har nämligen lite problem med den planerade budgeten och vart och hur länge jag vill vara ute.

Tänkte mig en mindre Eurotrip eller dylikt. Var ute och luffade förra sommaren och besökte då 13 länder på cirka 40 dagar, vilket var väldigt lyckat. Skulle vilja göra om en liknande resa i sommar, och det vore därmed trevligt med resesällskap.

Är själv av årsmodell 88, vilket innebär att jag alltså fyller 20 i sommar. Personligen önskar jag att även DU som nappar på detta är mellan född någonstams mellan år 85-89.

Kön spelar ingen roll, men du bör ha ett visst kultur/geografi-intresse samtidigt som du tycker om att festa och äventyra. Du bör vara lätt att umgås med och gärna positiv. Du får gärna vara söt också, hihi! ;)

Är öppen för nästan vilka rutter som helst. Vill dock blanda lite öst med lite väst. Ställen jag vill besöka är Berlin, München, Prag, Wien, Paris, London, Barcelona, Madrid, Lissabon, Warszawa, Krakow, Salzburg... Finns en massa.

Vid intresse adda > (Logga in för att se e-postadress)