Italien
Sussie_,
24 feb. 2013
Updaterad av Sussie_
för 11 år sedan
Hej, Har ett annat inlägg om Paris då jag inte kan bestämma mig, det står mellan Rom eller Paris i 5 nätter.
Kommer flyga dit, jag önskar tips och råd Rom.
Har Du varit både i Rom och Paris? Vilket rekommenderar du? Kan tänka mig att det är varmare i Rom än Paris på sommaren, eller?
Har ...
Italien
Barizta,
3 feb. 2014
Updaterad av Smaragden
för 10 år sedan
Skulle behöva tips på nån billig & bra biluthyrare i Rom, ska dit en vecka i maj tänkte jag och funderar på att hyra bil. Kollade lite snabbt på Avis och där hamnade billigaste priset för 4 hyrdagar ca 1700kr.
Finns det nåt annat billigare alternativ som ni kan rekommendera?
Bryr mig inte alls ...
Italien
Empann,
24 juni 2012
Updaterad av Smaragden
för 12 år sedan
Hej!
Jag och min kompis ska till Rom under höstlovet och letar efter ett bra, billigt, centralt hotell i Rom. Vi har väldigt tight budget och söker därför ett så billigt hotell som möjligt, men vill som sagt fortfarande att det ska vara centralt och ett helt okej hotell med engelsktalande ...
Italien
Smaragden,
20 mars 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 12 år sedan
Hejsan!
Funderar på att åka till Rom under hösten.
Någon som har bra tips på billigt flyg?
Vilket område ska man bo i?
Andra mysiga tipps som kan vara värda att veta?
Tack på förhand! ... Nisse2ears: hej!
Jag åker dit om en vecka, jag återkommer om du vill med färska upplevelser.
Här är ...
Italien
Kjelleberglund,
28 mars 2022
Updaterad av Mirreli
för 2 år sedan
Hej, är en man (pensionär)som fyller jämnt i September 2022. Jag önskar råd och tips om hotel i centrala Rom, där det är gångavstånd till de flesta sevärdheterna? Det ska inte vara de flådigaster hotellen, utan något mittemellan inklusive frukost. Jag, min fru och 2 vuxna barn ämnar bo i 4 dagar, ...
Italien
Helena_76,
5 jan. 2015
Updaterad av Enea1
för 3 år sedan
Hej!
Vi är 6 vuxna och 1 barn som ska till Rom i maj. Hotellet har erbjudit oss att ordna med transfer (FCO-Rom) mot en avgift på 85€ för samtliga och enkel resa. Hotellet ligger vid spanska trappan. Är priset rimligt?
Helena ... Enea1: Jag tycker att det är dyrt. Överföringen upp till åtta ...