Tyskland
Evasilla63,
16 juli 2014
Updaterad av Iris_gntb
för 10 år sedan
Vi har tänkt cykla några dagar på Rügen och då eventuellt hyra cyklar. Är det någon här som vet vad det kostar på ett ungefär? ... Iris_Gntb: Hej! Vad kul att ni tar till Rügen!
På följande länk finns några ställer var du kan hyra olika cyklar.
http://www.ruegen.de/aktivitaeten/radfahren/ ...
Tyskland
Agnetasamuelsson,
27 juli 2011
Updaterad av Lotte79
för 13 år sedan
Har nyss kommit hem från en fantastisk cykeltur från Trier upp till Koblenz.
Cyklar man där i juli så behöver man inte boka boende, det finns rum att hyra överallt. Mycket lättcyklat är det och bra skyltat. En fantastisk trip! ... Lotte79: Hej Agneta,
Moseldalen är ett härligt område att cykla ...
Tyskland
Desires,
22 juli 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 12 år sedan
Har precis kommit hem från Moseldalen - det var en riktig höjdarresa! Så många fina, söta och pittoreska byar, vackra slott, underbara landskap och jättegoda viner! Det var verkligen mysigt att se denna del av Tyskland. Vi var lata och hade hyrbil från flyget i Frankfurt. Kan av hälsoskäl ej heller ...
Tyskland
Miajonas22,
4 mars 2018
Updaterad av Lett_o_resglad
för 6 år sedan
Hej!
Den 22-25 mars reser jag till Berlin för första gången. Vill gärna finna de små mysiga restaurangerna/barerna, butikerna, parkerna, gallerierna, de charmiga ställena och vackra föreställningarna❤️
Alla tips mottages allra ödmjukast🙏 ... Lett_O_Resglad: Här är mina tips:
https://city- ...
Tyskland
Lan,
25 feb. 2008
Updaterad av Christertejder
för 15 år sedan
Någon som anlitat detta företag (www.queentravel.com) är det ett seriöst företag. om inte, någon som har tips på cykling i moseldalen ... Christertejder: Hej
Lite sent men jag har tips om cykling i Mosel. Har själv gjort det 12 ggr och arrangerar allt själv.
Hör av Dig om Du vill ha tips eller ...
Tyskland
Kjelleberglund,
29 maj 2009
Updaterad av Kjelleberglund
för 15 år sedan
Hej vi ska bila mot Mosel, o bo på hotell där 5 nätter.,så där på plats har vi boendet klart.Vi ska vara borta 2 veckor, resan blir inte spikrak dit eller hem. Vi kan mkt väl tänka oss köra småvägar o önskar tips på billiga övernattningar, ner till Mosel o tillbakavägen, som vi kan tänka oss ta en ...