Thailand
Karten,
14 okt. 2008
Updaterad av Karten
för 16 år sedan
Hej,
Är det någon därute som har bott på Khao Lak Bungalows / Gerd & Noi?
Hur var det isåfall?
Kan det rekommenderas?
mvh joakim ... Karten: Hej Camilla,
Ja, vi har bokat där från den 25 feb. Är ni kvar där då?
Vi ska till Phayam och Kho Khao innan.
mvh joakim ... Karten: Hej och ...
Thailand
Iidalindberg,
8 okt. 2015
Updaterad av Iidalindberg
för 9 år sedan
Hej!
Jag och hela familjen skall till Thailand och tanken är Khao Lak och Kog Payam. Vi älskar ÖDE, och gärna bo o små sunkiga bungalows precis på stranden. När man söker på hotell får man självklart bara upp alla fina stora hotell.. Någon som har tips om enkla billiga boenden nära stränderna ...
Thailand
Herrblohm,
15 nov. 2012
Updaterad av Herrblohm
för 12 år sedan
Den 4 januari startar vi, två vuxna och två små barn, vår 4 veckors semester med att stanna en vecka i Khao Lak. Efter mycket letande så har vi insett att det är en djungel. RIsken är således stor att vi hamnar mitt i en "turistfälla" så därför ber vi om er hjälp:
Vi söker rekommendationer och ...
Thailand
Ebbseb,
28 okt. 2010
Updaterad av Anneliz
för 13 år sedan
Hej! Vi är en familj på fem personer som har planer på att börja vår Thailandsresa i december med några dagar i Khao Lak och Similan Islands och söker boende vid Nang Thong eller Bang Niang.
Har aldrig varit här så är tacksam förslag! Vi har "stora barn", 18, 17 och 11 år så vi behöver två ...
Thailand
Lillk,
1 dec. 2007
Updaterad av Sandrajohan
för 16 år sedan
Hej alla
Vi letar efter ett boende i Khao Lak, kommer troligen dit omkring 8-15 jan-08 med buss norrifrån.
Hur gör man då vi inte vet exakta tider för att förboka, kan någon ge förslag på plats, som borde vara hyfsad bungalow med duch,
och ligga utom tsunamirisk.
Då vi är lite till åren vill vi ...
Thailand
Anna70,
6 jan. 2013
Updaterad av Miakristina
för 11 år sedan
Min familj firade jul och nyår på detta mysiga hotell! Det var flest svenska familjer och par i alla åldrar! Ville man ha en solsäng med bra läge fick man gå upp vid sju och lägga ut sin handduk!!
Vi provade hotellets eget SPA, jättebra!
Promenadavstånd till centrum, antingen via väg eller ...