Äventyr i NZ

24 aug. 2016 22:35
Visningar: 76
Hej! Jag är SÅ sugen på att dra till nya Zeeland, Australien och kanske Bali i vinter (oklart vilken månad, kan anpassa mig). Behöver en reskompis! Jag vill rulla runt i en minibuss, hoppa bungy jump och bara göra så mycket kul som möjligt! Med en budget på runt 75k på två/tre månader. Tänker att jag vill vara först och längst i nz och sedan dra en sväng till Australien och Bali och surfa, så länge pengarna räcker. Finns det någon enkel skön person som vill hänga på?? Kanske bara till något av ställena? Vore såååå kul isf:) hör av er
25 aug. 2016 12:07
Hej! Jag kommer att åka till nya Zeeland i början av januari och har samma planer som du! Vill hyra bil/campervan och åka runt hela nya Zeeland ca 2-3 månader för att sen åka några veckor till Bali om pengarna räcker till! :) hade varit kul att åka tillsammans med någon!

/Josefine
Av Emmac
25 aug. 2016 21:03
Hej tjejer! Jag går i samma tankar. Vill åka i slutet på januari och bara hitta på så mycket kul som möjligt och tänker att allt blir roligare med kul sällskap. Tänker mig iaf nz och Australien. Hör av er!
/Emma
Av Ischa
30 aug. 2016 22:13
Jag har också samma tankar, åker i nov blir busspass eller bil hade vart Nice. Tänker fram till nyår sen blir det aus ;) när tänkte su dra?
Medlemmen har tagit bort svaret