Alanya i juni 2015
Hej!
Min 18-åring och jag åker till Alanya i mitten till slutet av juni, 2 veckor. Vore jättekul och möta upp någon/några som också är där då och hitta på saker ibland, t ex utflykter.....gå ut och käka.....shopping...eller kanske bara hänga på stranden eller i baren. Gärna någon som också åker med sin tonåring.
Halva nöjet med att resa är att träffa nya människor tycker jag. :-)
Hör av er!
Min 18-åring och jag åker till Alanya i mitten till slutet av juni, 2 veckor. Vore jättekul och möta upp någon/några som också är där då och hitta på saker ibland, t ex utflykter.....gå ut och käka.....shopping...eller kanske bara hänga på stranden eller i baren. Gärna någon som också åker med sin tonåring.
Halva nöjet med att resa är att träffa nya människor tycker jag. :-)
Hör av er!
Hey! Im from Finland and im going to alanya 17.6 -1.7. I'll be going by myself and someone to hangout with at the beach or bars would be awesome. I dont speak swedish so well but i understand it better. You can check me from instagram jennytulonen if you want :)
I am 24 years old. I have been in Alanya many times when i was about 15-19 years old. Last visit to alanya Was 2010 :). I dont mind about age differences, just looking for some company for dinners/beach/shopping :)