Alanya
Jag och en kompis ska åka till Alanya nu i augusti...ni som har vart där;har ni nå tips på grejjer man kan göra lr inte får missa? :P
Hej! Jag ska till alanya nu i juli den 25e....har varit där 2 gånger innan och det är helt underbart. Det beror på vad du åker dit för att göra Jag kan rekomendera party där........sen är en båtresa mycket mysig.....man får se mycket av ön och du får mat och dricka på köpet.......
Jag kom hem för en vecka sedan. Hade över 50 grader första veckan. Nu är det tydligen skogsbränder där.
Du får inte missa det enda riktiga fiket, Coffee corner, på huvudgatan alldeles innan rondellen mot östra sidan.
Tänk på att ha med lokal valuta redan när ni landar. Tar två timmar med bussen fr flygplatsen och ni m-å-s-t-e ha vattenflaska med er. Försäljning brukar finnas ombord.
Rörigt med två valutor.
Pruta.
De är dåliga på engelska , men tyska går bättre.
Är ni blondiner färga håret till brunt så får ni vara ifred litet mer.
Havanna Club är disco i hamnen med halvnakna danserskor på ett podium.
Robin Hood är disco i fem våningar , men i trappgången luktar det diesel. Bah!
Det turkiska köket är svåröverträffat så passa på att äta av allt. Mums!
Tyvärr missade jag åka radiobil nere i hamnen, gör det åt mig är ni snälla och ha så jättekul!
Du får inte missa det enda riktiga fiket, Coffee corner, på huvudgatan alldeles innan rondellen mot östra sidan.
Tänk på att ha med lokal valuta redan när ni landar. Tar två timmar med bussen fr flygplatsen och ni m-å-s-t-e ha vattenflaska med er. Försäljning brukar finnas ombord.
Rörigt med två valutor.
Pruta.
De är dåliga på engelska , men tyska går bättre.
Är ni blondiner färga håret till brunt så får ni vara ifred litet mer.
Havanna Club är disco i hamnen med halvnakna danserskor på ett podium.
Robin Hood är disco i fem våningar , men i trappgången luktar det diesel. Bah!
Det turkiska köket är svåröverträffat så passa på att äta av allt. Mums!
Tyvärr missade jag åka radiobil nere i hamnen, gör det åt mig är ni snälla och ha så jättekul!