Alanya 2011
Hej!
Jag tänkte åka ner och bo i Alanya under sommaren 2011 och undrar om det finns någon tjej som vill dela lägenhet med mig därnere? :)
Jag tänkte åka ner och bo i Alanya under sommaren 2011 och undrar om det finns någon tjej som vill dela lägenhet med mig därnere? :)
Vill också ner sommaren 2011 och jobba och ha kul. Är totalt inne i det då är de alltså bara lägenhet som behöver lösas. :)
Hej, jag ska ner till Alanya i sommar och stanna där ett år.. någon som vill dela lägenhet ett tag eller hela året? eller kanske bara ses för att ha någon att umgås med därnere?
Hör gärna av er (Logga in för att se e-postadress) är min msn.. är inloggad ofta :)
Hör gärna av er (Logga in för att se e-postadress) är min msn.. är inloggad ofta :)
Ni får nog räkna med att vara fler om ni ska ha en lägenhet , hyrorna är inte jättelåga men det är lönerna ni kan inte räkna med att dra in mer änn 5-6 tusen i månaden och även om det mesta är billigt så hade jag nog satsat på att skaffa jobb hos ett svenskt resebolag då de fixar hyfsat boende allternativt gå ihop 4-5 pers och hyr en lägenhet.
/Conny
/Conny
Jag är också på! Skulle vara grymt!
Hejsan!
Johanna heter jag, 21 årig tjej från Umeå..
Funderar också på att åka ner och jobba under sommaren 2011, hade väl kanske tänkt mig juni-juli-aug eller så..
Har varit i Alanya nu 3 gånger inom loppet av ett år och älskar stället! Skulle vara skitkul att få prova på att bo och jobba där också :)
Vi kanske kan prata via msn eller så? Vore jätte bra om man kunde dra ihop nåra och fara, skulle både kännas tryggare och lättare med hyra m.m :)
Funderar också på att åka ner och jobba under sommaren 2011, hade väl kanske tänkt mig juni-juli-aug eller så..
Har varit i Alanya nu 3 gånger inom loppet av ett år och älskar stället! Skulle vara skitkul att få prova på att bo och jobba där också :)
Vi kanske kan prata via msn eller så? Vore jätte bra om man kunde dra ihop nåra och fara, skulle både kännas tryggare och lättare med hyra m.m :)
Citerat från jejjaa:
Hejsan!
Vad har du för msn ? =D
Hejsan!
Hej!
Jag kom precis hem från Alanya och känner redan hur mycket jag längtar tillbaka! Jag är också extremt sugen på att dra dit och jobba över sommaren och om man då kunde dela lägenhet med någon vore det ju toppen! :D
lägg gärna till mig på msn om det är någon som vill prata mer:) (Logga in för att se e-postadress)
Jag kom precis hem från Alanya och känner redan hur mycket jag längtar tillbaka! Jag är också extremt sugen på att dra dit och jobba över sommaren och om man då kunde dela lägenhet med någon vore det ju toppen! :D
lägg gärna till mig på msn om det är någon som vill prata mer:) (Logga in för att se e-postadress)
Hejsan.
Jag är en tjej på 20 år som också ska åka ner till säsongen 2011 och jobba.. har dock inte hittat något jobb än endast boende är nästan löst. Hade varit kul att få kontakt med fler som ska ner. Alltid kul att känna några väl där nere och kunna ge varandra tips och ideer.
Maila isf på (Logga in för att se e-postadress)
Maila gärna innan addning... =)
Kram Jossan
Jag är en tjej på 20 år som också ska åka ner till säsongen 2011 och jobba.. har dock inte hittat något jobb än endast boende är nästan löst. Hade varit kul att få kontakt med fler som ska ner. Alltid kul att känna några väl där nere och kunna ge varandra tips och ideer.
Maila isf på (Logga in för att se e-postadress)
Maila gärna innan addning... =)
Kram Jossan
Hejsan! Jag är också jättesugen på att åka dit :) Hittar jag ett jobb så skulle jag absolut kunna tänka mig att dela lägenhet med någon! Vet ngn jobb/boende och vill leva livet så kontakta mig :): (Logga in för att se e-postadress)
Hej om någon av er inte hittat resekompis till alanya så är ni välkomna att dela lägenhet med mig och en annan tjej, Rebecka :)
Adda min msn: (Logga in för att se e-postadress)
Eller så kan ni söka på den mailadressen på facebook så hittar ni mig där :)
Har också hittat jobb som alla kan få därnere :)
som sagt hör av er :)!
Adda min msn: (Logga in för att se e-postadress)
Eller så kan ni söka på den mailadressen på facebook så hittar ni mig där :)
Har också hittat jobb som alla kan få därnere :)
som sagt hör av er :)!
Hej alla bruttor!
Är det någon av er som skrivit i den här tråden som skulle kunna tänka sig att
åka med mig till Alanya i Augusti?, eller bara mötas där för att dela lägenhet, göra saker allt vet vad :)
Planerade med 2 andra i min klass men de drar sig ur pga pengar...;(
Jag SKA dit!
Hade tänkt mig mellan 1-2 veckor bara.
Hör av dig så kan vi diskutera!
(Logga in för att se e-postadress)
Är det någon av er som skrivit i den här tråden som skulle kunna tänka sig att
åka med mig till Alanya i Augusti?, eller bara mötas där för att dela lägenhet, göra saker allt vet vad :)
Planerade med 2 andra i min klass men de drar sig ur pga pengar...;(
Jag SKA dit!
Hade tänkt mig mellan 1-2 veckor bara.
Hör av dig så kan vi diskutera!
Hej, vi är två tjejer från Umeå, på 19 och 20 år som ska ner till Alanya under 3 månader med start 1 juni (2011). Vi har redan hyrt lägenhet men tänkte att det skulle vara kul att träffa några där nere som man kan umgås och festa med.
Hör av er om ni är intresserade :)
Hör av er om ni är intresserade :)
Hej allihopa
Jag funderar också på att vara i Alanya sommaren 2011 så mycket som möjligt. Helst då från när skolan slutar och till skolan börjar igen ;). Hade varit skitkul om man kunde lära känna fler som ska dit :)
Adda mig på msn :D
Jag funderar också på att vara i Alanya sommaren 2011 så mycket som möjligt. Helst då från när skolan slutar och till skolan börjar igen ;). Hade varit skitkul om man kunde lära känna fler som ska dit :)
Adda mig på msn :D
Citerat från tbostrom:
jag tänkte eventuellt åka i juni, tänkte vara där i 3månader eftersom om du ska vara där längre måste du fixa visum eller åka ut ur landet 24h för att sedan få stanna längre i turkiet.
du behöver inte vara ute ur turkiet i 24h för visumförlängning, jag åkte till grekland och var där ca 3h det räckte, och det var billigt också att åka över dit =)
jag tänkte eventuellt åka i juni, tänkte vara där i 3månader eftersom om du ska vara där längre måste du fixa visum eller åka ut ur landet 24h för att sedan få stanna längre i turkiet.
Hej på er!
Jag och en tjejkompis har planer på att åka ner dit i sommar också. Så det skulle ju vara perfekt om 1 eller 2 stycken skulle vilja dela lägenhet? :) Har ni fortfarande planer på att åka? Adda mig på msn! (Logga in för att se e-postadress)
Jag och en tjejkompis har planer på att åka ner dit i sommar också. Så det skulle ju vara perfekt om 1 eller 2 stycken skulle vilja dela lägenhet? :) Har ni fortfarande planer på att åka? Adda mig på msn! (Logga in för att se e-postadress)
Citerat från mallju:
jag ska till alanya i maj och jobba över sommaren.. någon som vill dela lägenhet då? samt som söker jobb ? adda min msn så kan ja berätta mer om jobbet:
Hej! Vad är det för slags jobb? :) alanya partyteam eller? :)
jag ska till alanya i maj och jobba över sommaren.. någon som vill dela lägenhet då? samt som söker jobb ? adda min msn så kan ja berätta mer om jobbet: