Agoda

Av Annkuu
29 dec. 2012 16:37
Visningar: 662
Hej
Har fått ett stort problem. Vi har bokat hotell i Bangkok nu i februari. Bokade via agoda och det gick fint, MEN vi får inte vare sig bekräftelsemeil eller hotellvoucher. Har försökt både meila och ringa men det svarar ingen, va sjutton gör jag nu? Bokningsnummer har jag, men vad ska jag med det till när jag inte fårnåt kvitto? Pengarna har dragits från kontot ...
Nån som har tips?
Ann
29 dec. 2012 16:43
Man kan logga in på Agoda och se sina bokningar, skriva ut dem begära nytt bekräftelsemejl mm.
Av Annkuu
29 dec. 2012 16:45
Har provat detta, men där står bara att jag inte har några bokningar att hantera
29 dec. 2012 18:30
Citerat från annkuu:
Har provat detta, men där står bara att jag inte har några bokningar att hantera
Var bokningen kopplad till dig så borde den finnas där...

Ligg på tills Du får svar och Du kan ju kontakta hotellet också för att höra om de fått bokningen.
Av Annl
30 dec. 2012 12:51
Gjorde du betalningen med kort bör du reklamera denna omgående om det inte löser sig.
Av Mirreli - Reseguiden.se
30 dec. 2012 12:53
Hejsan, då Agoda är kund hos Reseguiden kan vi ta detta direkt med dem. Skicka in alla uppgifter och förklara problemet i ett mejl på engelska till mig så skall jag ta detta direkt med vår kontakt på Agoda. Bokade du via Reseguiden eller direkt med Agoda? Mitt mejl är (Logga in för att se e-postadress)
Av Annl
30 dec. 2012 12:56
Vad bra att veta att detta är möjligt - om det skulle strula.
Citerat från mireille:
Hejsan, då Agoda är kund hos Reseguiden kan vi ta detta direkt med dem. Skicka in alla uppgifter och förklara problemet i ett mejl på engelska till mig så skall jag ta detta direkt med vår kontakt på Agoda. Bokade du via Reseguiden eller direkt med Agoda? Mitt mejl är (Logga in för att se e-postadress)