Stöd Ukraina

Ingridhells blogg

Lördag 21 Februari 2009

Vilken lördag det blev!

I går var vi på Norrlandsoperan på After Work. Det var trevligt och väldigt god mat.
På natten fick Käre Maken ett ordentligt gallstensanfall som aldrig ville ta slut.
Vi åkte upp på akuten på morgonkvisten och det tog sina timmar. Efter en morfinspruta så kunde jag köra hem en groggy Gubbe.
Sen bokade jag en resa!!
Vi ska göra en långhelg i Amsterdam i april. Då hoppas jag att tulpanerna blommar för fullt. Det ska bli kul med ett nytt resmål.
Nu ska vi bara hitta ett hotell...Tips mottages tacksamt
Dela med andra:    

Kommentarer
Haidi säger:
Fy för gallsten, min man körde in sonens sambo på julafton för akut gallsten, det var inte så kul.
Härligt med Amsterdam har varit där och sett alla tulpaner och massor av andra blommor. En härlig resa.Vi åkte 4 arbetskompisar och det var kul och vi fick se mycket. Kommer på att egentligen har jag många bilder kvar att lägga in.
Postat 2009-03-10 13:33  Anmäl
Sirapp säger:
Usch! Gallsten verkar inte kul. Min mormor har haft det. Det var inte kul att stå hjälplös och titta på... :-(
Så bra att ni kan trösta er med en resa! Glöm inte att köpa diskborstar med inbyggd "diskmedelshållare" som man kan fylla på. Väldigt praktiskt tycker jag, de få gånger jag tvingas diska! ;-) Den fick vi av min moster och det är väl ungefär så nära Amsterdam jag har varit, haha...
Postat 2009-02-23 09:26  Anmäl
Gullsing säger:
Jag vet hur illa det kan vara med gallsten. Jag har inte själv upplevt det, utan min förre man. Han blev faktiskt akutopererad och så ont han hade innan han fick smärtstillande. Hoppas att din Gubbe är bra igen.

Lycka till med resan till Amsterdam. Det är intressant stad.

Gilla
Postat 2009-02-22 00:17  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hej alla!
11 år sedan
Tack detsamma! Jag önskar ett gott nytt reseår!
12 år sedan
Rhodosresa.
13 år sedan
Dan före dan före dan...
13 år sedan
God Jul!
13 år sedan