Stöd Ukraina

Resegalens blogg

Onsdag 22 November 2006

Vart ska jag resa...

Jepp, det är nu frågan, jag och min fru kan nu för första gången på ett bra tag förhoppningsvis planera en långresa till någon härlig destination så långt bort från hushållsostens land som möjligt.

Nu kommer då dilemmat, som blir bara värre och värre ju mer man har rest i sitt liv, man lär av de människor man träffar när man reser om nya spännande exotiska platser, en efter en, man vill ju helst till någon plats som är annorlunda och som man kan skryta med till sina medmänniskor när man kommer hem.

Jag känner just nu efter att ha som det känns jobbat konstant i en livstid utan semester(jag älskar att övedriva) för att ligga en vecka minst på en strand med en kall alkohol dryck i handen och bara njuta.... tro nu inte att jag är en typisk mallorca turist... nej nej, när det väl kommer till kritan så kommer jag bli rastlös efter ca si så där 10 min, svepa drycken och ge mej ut för att utforska platsens kultur och människor.

Så vart ska vi resa.... Mexiko står högt upp på listan.....Indien lika så....Sydafrika vill jag ha mer av......Kuba.... ah ah ah.....det är så svårt....jag får drömma vidare.....

ha det bra
Dela med andra:    

Kommentarer
Klick- säger:
Indien, helt klart. Reste runt i syd Indien i 1 månad med familjen för ca 1 år sen. Helt oförglömligt!
Postat 2006-11-27 11:48  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

back in sweden....
16 år sedan
Kapstaden
16 år sedan
Fredag...
16 år sedan
ett bra 2008 so far....