Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Tisdag 13 Januari 2009 - Koh Lanta

Vad har hänt med min pigga kropp????

Det känns som en elefant sov PÅ mig inatt....jag är helt matt i min kropp, det gör ont - ÖVERALLT!
Jag orkar inte ens sitta upp i sängen just nu när jag skriver....är det latmasken?Jag har ju bestämt mig för att idiotträna nu sista veckorna, helst i timmar, varje dag...ja, nu vet ju alla Ni som känner mig och även jag själv att det där är en önskedröm men målet kan ju åtminstone få vara det.
Har tränat 2 dagar av 2 möjliga sedan jag löste månadskortet - ska vi säga 20 dagar av de som är kvar då? Blir det bra o rimligt tro?

Nu är det ju också såhär att min son Felix är sugen på att shoppa (det måste väl ändå han har fått från mig?) och jag vill ju såklart ställa upp på honom nu så vi kikar på hotell i Phuket.
Ett kul hotell för barn i 2 nätter. Vi tänkte Patong trots stimmet där...bara för att jag och Felix ska kunna mita ut precis när vi vill o snabbt vara mitt i smeten o shoppa loss. Jag vet ju att det där inte är det bästa stället att ta med barnen till, men nu är det ju lite annat som vi också MÅSTE ta hänsyn till, närheten till shopping.
Men seriöst, jag har verkligen suttit o många timmar nu för att hitta ett bra, fint o kul barnhotell, mitt i Patong och det börja koma upp för mig att det kanske inte finns så många sådana av en anledning...eller vad tror NI?
Är det någo som har något bra förslag så hör av Er.
Ni ska höra detta ljudet från hundarna utanför nu, vilken melodi kan det vara? Ibland kan man tro att vi har en hundfarm utanför för när de börjar"yla", ja då låter det som de är väääldgt många och då vågar ju inte jag gå ut o försöka få dem tysta.

För övrigt vänner...jag har snart läst ut 2 böcker, det trodde Ni inte va? Rastlösa Sofie......en jodå, jag kan minsann jag också. men man blir ju såååå otroligt osocial när man börjar läsa böcker och det kanske inte jag är så känd för att vara annars. En annan sida av mig som kanske inte är så dum, eller vad säger NI?

Sov så gott nu så hörs vi av!

kramen
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet