Stöd Ukraina

Mariav77s blogg

Torsdag 4 Juli 2013 - Los Angeles

Vacation Rental i Kalifornien med kändisar som grannar!!!

Happy 4th of July!!!!

Tänk vad populärt det har blivit att hyra boende privat!! Det gör att resan blir mer personlig. Du lär känna grannar som du kanske annars inte skulle träffa, mer än på bioduken!! Jag och mina skandinaviska partner Liselott och David har nu över 80 properties i Kalifornien som är listat på vår sida http://2ndkey.com/ Husen är personligt godkända av oss och sååååå fina!!!

Vissa hus i Malibu har grannar som Cindy Crawford och Brad Pitt. Det fick jag veta när jag åkte och godkände ett av våra hus som numera är listat på vår site. Hemägaren berättade om grannarna. Det händer rätt ofta, särskilt i Malibu att det är någon känd person som bor i huset bredvid. Inget märkvärdigt, bara Los Angeles... Kanske just DU hyr ett hus i Kalifornien nästa gång med någon känd profil till granne...

Kalifornien översvämmas av värme just nu, riktig värme. Då kanske det är härligt att hyra ett hus vid havet. Vissa av våra hus har upp till 14 bäddar. Kul att gå ihop flera familjer och hyra hus. Husen längs strandkusten i Malibu ser du endast från PCH, men om du hyr det kommer du innanför dessa magnifika portar och får uppleva privata sandstränder som du inte trodde existerade... Hela resan sätts i en ny dimension, det kan jag lova!!! Känner du att du "missar" viktig turisinformation ger vi alltid god service och annorlunda upplevelser i form av guidning i bergen.

Vi ses snart igen!! Låt mig veta om just du är på väg till Kalifornien och behöver guidning, tips, råd, boende. Det är särskilt roligt att hjälpa Skandinavier som reser till Kalifornien. Los Angeles och Kalifornien i sig betyder mycket för mig. Det finns något för alla brukar jag säga. Reser man en familj så får hela famijen ut något av resan. Berättar gärna mer om det senare!

Maria
maria@2ndkey.com
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet