Stöd Ukraina

Mariav77s blogg

Lördag 23 Mars 2013

Vacation Rental

Hej,

Har besökt ett par fantastiska hus i Malibu idag som vi kommer att lista för våra skandinaviska resenärer. Det är roligt att jobba med Vacation rental med alla spännande möten som följer. Det är allt från esenärerna som vill uppleva något speciellt under sin semester till husägarna som man kanske annars inte skulle ha fått chansen att möta.

Eftersom jag befann mig i Malibu idag så hann jag givetvis med en hike i bergen också mellan mina möten:). Husen ligger nämligen mitt emellan alla dessa fantastiska vandringsleder och de milslånga stränderna. Kan man ha det bättre på semestern eller?? Jag märker vilken ökande kraft vacation rental har fått. Jag förstår det! Du kommer närmare det lokala, det vill säga människor som lever och bor på platsen än om du bor på hotell. Själva upplevelsen blir annorlunda eftersom den inte är lagd ur ett turistperspektiv då du kanske missar en del av det som verkligen finns på just den platsen du besöker. Ja, det finns många fördelar med att hyra privat.

Mitt råd till er alla läsare som funderar på Kalifornien i sommar, hyr privat och guidad tur i bergen, du får så mycket mer ut av själva upplevelsen, jag lovar:)!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet