Tidsomstallningen gjorde att vi sov redan vid 8.30 i gar och jag vaknande forsta gangen redan 2 i natt. Lyckades till slut somna om men vid 5 klev jag upp. Pa
hotellet bor ytterligare en grupp med tre svenskar och de hade ett bra tips pa vart vi skulle ata middag igar. Helt superbt omrade med massor av bra restauranger som alla hade en underbar utsikt over Stilla Havet. Jag hade tankt lagga in en bild men datorn pa htellet ar saaa seg...
Backpackingen dilemma ar att man maste prioritera, man kan inte aka overallt. Just nu sitter jag och Maria och funderar pa vart nasta mal ar, Lunahuana, Ica eller Nazca. Det ar ju samtidigt det som gor det sa spannande ocksa, att kunna valja helt sjalv vart man kliver av bussen. Buss blir det dock och soderut, eftersom vi ska ta oss mot Arequipa och Titicacasjon.
Hotellet vi bor pa heter Hostal Porta och ligger i Miraflores. Helt ok, ganska bra standard med egen toalett och dusch pa rummet. Inte minst att det ligger i ett mycket lugnt kvarter ar ett stort + och gor att det kan rekommenderas.
http://www.hostalporta.com
Mamma 80 ,Ulf &Marianne + Jonny & Annelie har gift sig (2008 )
Men det är toppen roligt att träffa släkten ,vi gör det för sällan.
Ta kort eller filma så att vi kan se resan när du kommer hem.
Många kramar och all Välsignelse. / kicki
Idag är jag och martin jätte förkylda plus att vi lever i ett kaos och vi orkar egentligen ingenting. Iaf så är alla saker flyttade från gamla lyan och nästan allt är städat. Jag har målat köket vitt och ikväll ska vi nog ställa iordning där också. Tänk vad ni får vara med om.
Jätte spännande! Jag har fått tid för ultraljud, 25 september :)
Puss och kram, jag älskar dig så mkt. Ta hand om varann!
hoppas ni har det bra, kram från alla oss i sävar
Vad kul att läsa att ni är framme nu.
Annika skickade ett sms imorse och sa att ni hade landat.
Hoppas det händer mycket spännande och att du får uppleva massor av nya saker. Längtar efter att få höra om allt! Ta hand om er! /Anneli