Stöd Ukraina

Malinthomas blogg

Måndag 15 Januari 2007

Tillbaks pa Chang!!!!

Hur skönt kan det vara da!!!! Just nu sitter jag och skriver till er medans vi vantar pa att fa fotmassage och da kommer lille mr thai och sager : du kan slar dig ner jag har tradlost sa du kan maila samtidigt som behandlingen!!!! Helt forforvanad!!! Kan det bli battre med en hel del Ol i kroppen ossa detta............Vi har det mycket bra. Har varit pa Koh Mak i mer en vecka och hiita pa massor med bus och kul med andra svenska och lite annat folk. hanger med eva och barry fran stockholm hur skona som helst, vi har jatte kul ihop och det ar inga lugna stunder. Idag har Thomas, Berry akt fallskarm efter bat, vi har fiskat och vi fick 18 st fisk totalt sa imorgon blir det fiskbbq lunch. Bor pa ett jatte trevligt stalle med en gigantisk pool som ligger uppe i berget med bade bubbel och massag i,,,grejen ar att ingen vet om denna sa vi ar dar sjalva, den ar sa ny sa gasterna som checkar in har ingen anning, de haller sig i poolen dar nere.....sa vi brukar saga att det ar var egen "lilla" pool.
Verkar som ni har det bra dar hemma oxa, aven att det har varit storm. Hoppas ni far kul i salen v 4 brudar onskar att jag kunde hangt pa men det gar ju fler tag,,,,,
Tiden gar sa himla fort, Thomas aker hem pa lordag och da kommer ju en del av er dar hemma. ska verkligen bli jatte kul. Ni kommer att alska livet har. Nu ar fotterna rena och massgen ska borja, tanker skriva mer nagon annan dag men nu ska jag falla mig tillbaka och njuta medan man kan for sen blir det full rulle igen,,,, onskar alla jag kanner en lang resa hit,,,,,, Thomas avnjuter en oil massage i privat rum sa jag ar lite nyfiken pa vad dom gor:) hi hi hi

puss och kram pa er alla fran oss

Puss och kram fran oss!!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Annac säger:
Åh, nu fick jag som faktiskt fortfarande njuter lite av at tvara hemma en släng av längtan tillbax. Massagerna är ju något man kan vänja sig vid även om jag inte kunde ta så många jag ville eftersom jag hade Theo att underhålla.... Sista dagen i Patong övertalade jag Theo att ta en 30 min fotmassage och 30 min Thaimassage samtidigt som mig. Har aldrig skrattat så! Fotmassagen gick väl bra men när Thaitanten började dra i hans ben och slå han i huvudet, då slog han tillbaka :) Va värsta brottningsmatchen på madrassen där brevid.... Svårt att ligga och njuta då!! Fick mig ett gott skratt i alla fall :)
Nu är klockan 17.45 och jag sitter kvar på jobbet. Skall snart logga ur datorn och åka upp till stallet och rida. Tror du jag kommer få träningsvärk nu när jag inte ridit på en månad???
Ha det så gott nu och passa på och NJUT, man fattar knappt hur skönt man har det förrens man är hemma igen!
Kram och hälsa T
Anna-Carin
Postat 2007-01-16 17:43  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Thomas utbytt mot brudarna!!!!!
17 år sedan
Tillbaks pa Chang!!!!
17 år sedan
Kho Mak/Kho Rayang/Kho Kham