Det blev Spy Kids för Max nu....käns taskigt att sätta på en film till honom för att jag ska kunna sitta här...men det är ju så kul!
Lite egentid är viktigt har jag fått höra :)!
Idag har vi varit här i exakt 2 veckor och jag har ännu inte börjat längta hem. Vi har kompisar här och det känns härligt.
Några åker hem på måndag, några åker hem på onsdag o de andra stannar tills den 22 februari.
Spridda skurar. Det är väldigt mkt Stockholmare här, det uppmärksammar nog alla som inte själva är från Stockholm....måste ju innebära att många Stockholmare har ganska mkt pengar...för det är många av dem som har köpt hus eller
lägenhet här. Givetvis är det många andra också!
jag är glad att jag får träffa så många underbart trevliga människor på ett o samma ställe.
Man har ju rest en hel del men jag har aldrig upplevt detta. Alla är öppna och tar kontakt, bjuder in och hjälps åt.
Nej, nu är mitt kaffe slut så jag ska hämta lite nytt o fixa lite frulle sedan...vi gör den hemma nu för att försöka spara lite pengar...astrist, men det blir väldigt mkt godare de gånger som restaurangen kommer upp med frullen när man mellanåt får stå här o göra den själv (inte så grymt jobigt om jag ska vara ärlig)!
Ha det nu så gott så hörs vi snart igen!
kram