sittter jag just nu. Äntligen har vi fått internet hit. Eller vi kanske inte ska säga äntligen, det har varit supermysigt att sitta nedanför huset på restaurangen varje dag innan o surfa på nätet.
Men det blir inte så mkt sand i datorn här hemma o då blir ju marcus glad o nöjd!
Jag har inte kunnat lägga in nya blogginlägg eftersom internet har legat nere här på slow down i 2 dagar. Men nu är vi tillbaka!
Solen har ju kommit hit till
lanta och man blir ju bra mkt mer matt när man vistas i solen. Det käns som man arbetat hårt en hel vecka efter 3 timmars solning på stranden, iallafall på mig!
Men jag är nog lite klen o andra sidan...iaf när det gäller sol.
Idag är det återigen lite dis, vilket jag tycker känns kanoners!
Brände mig lite på ryggen igår...fick sitta i solen o vänta på notan (de var iofs självförvållat).
Idag fyller Thailändska kunden år och det
firas. Det innebär att allt är tyst o lugnt på bygget här på Slow Down. Jag sov ända till 08.00 imorse för det var så tyst.
Det byggs ju 7 stärre hus precis ovanför vårt hus här och de hörs ju om man säger så.
Men det kommer bli såååå fint o jag är sugen på att köpa ett hus, det saknas bara 7 milj bath....har inte börjat prutat på det priset ännu men jag har ändå inte i närheten av det kapitalet här o nu. Ni ser, jag har ambitioner att få så mkt pengar någon gång.....!
jag vill ha ett hus här o börja jobba med något kul. Det finns ju hur mkt möjligheter som helst!!!!
Kungens födelsedag innebär ju också att man inte serverar alkohol idag, de firar kanske en aning annorlunda än vi gör hemma i
Sverige.
Måste sätta på en film till max bara.....vänta så skriver jag mer!