Stöd Ukraina

Annasus blogg

Tisdag 29 Augusti 2006 - Sverige

Sverige har oxå sina platser!!

Det är lätt att glömma att man inte behöver resa så långt för att få upptäcka å se vackra platser. Sverige är ju ett jättefint land. Jag älskar ju sandstränder så jag tycker det är underbart på Gotland och i Skånde t.ex. Hade tyvärr ingen möjlighet att åka dit i sommar. Var i Kroatien istället.
I början av sommaren var jag i Uppsala och hälsade på en kompis. Vi åkte till Gamla Uppsala till de där kullarna som kungarna hade sina möten på förr typ.
Molnen började dra ihop sig mer och mer men på vissa ställen lyste solen igenom. Det blev så fina bilder, och det var en skön känsla att stå däruppe på kullen och titta ut....Ända tills det började spöregna:-)
Då sprang vi tillbaks.........
Men fint var det.
Det var i midsommras förresten , så det var väl inte så konstigt att det började regna sen..
Skickar med bilderna oxå.
Mina beskrivningar kanske låter löjligt poetiska men tycker att bilderna blev ganka poetiska hihi.
Här ser det ut som att himlen öppnar sig just för min kompis. Jag tycker bilden säger så mkt.
Den här är lite mera rolig, hon ser ut som ett litet barn när hon ligger och sprattlar med benen i gräset.
Här står och tittar ut över utsikten där kungarna en gång stod och regerade.
Och här sitter hon bara och njuter och betraktar...

Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet

Senaste bildkommentarerna

Sportskytten
När mina drömmar faller isär. ;o)
30 mars 2009 18:49