The sunniest sunday so far. Idag var det en riktigt babyblå himmel med en starkt lysande sol. Tror inte jag behöver tillägga mer om vad vi gjort tidigare idag, eller hur?
Dock så blev det en sen session nere vid poolområdet. Mamman i familjen har haft sovmorgon till 10.30, när hände det senast?? Orsaken är att att den envisa "frassa" hostan gjort sig påmind, med en i stort sett sömnlös natt som resultat. I dag ska dock drogerna inhandlas och jag hoppas på en fridfull natt.
Resesällskapet som nu börjar anta en svagt rosa nyans, har börjat lufta sina vingar och ger sig ut på egna upptåg. Det tycker jag är jättebra, inga hangarounds around me please ;o)) Nåväl, reglerna är tydligt satta och bägge parter helt införstådda med vad som gäller. Det låter nog hårdare än vad det är ;o)
Nu är alla i den här familjen nyduschade och strax ska mor och son gå ner till spelhålan en stund. Vad fursten ska göra vet jag inte, men ebay kan vara ett säkert kort. Den andra familjen har åkt på shoppingtur för att inhandla läsläxan åt dotran. Kvällen lär väl avslutas på någon trevlig restaurang, en och annan drink kan kanske slinka ner, who knows? Nu blir det uppladdning av bilder, enjoy!