Stöd Ukraina

Sussibus blogg

Fredag 12 Januari 2007

Spara spara

Förutom att planera sin efterlängtade resa så måste man ju även göra något annat, om man inte har turen att vinna på lotto. Men det vågar jag inte sätta mitt hopp till eftersom jag aldrig köper lotter.

Så jullovet har jag ägnat åt att jobba på mitt extrajobb.

I vilket fall som helst är jullovet slut så jag behöver inte jobba mera för nu ska jag bara ägna mig åt studier. Vilket är betydligt roligare. Dessutom fick jag idag reda på att jag hade klarat tentan i ett knepigt ämne. En stor börda lyftes från min axlar. Känns otroligt skönt, nu kan jag äntligen slappna av på den punkten.

Den här bloggen är väl tänkt att handla om resor, men eftersom jag bara planerar en resa än så länge så lär det väl bli lite annnat pladder också. Förresten har jag just två små resor, men de räknas nästan inte. I söndags var jag till Stockholm, men eftersom jag är dit säker tio gånger i året så räknar i alla fall inte jag det som någon resa. Något som däremot var mer spännande var resan till Hesa som jag gjorde under jullovet. Bara över dagen, men ändå, jag är typ aldrig där, så det var trevligt att besöka vår trevliga huvudstad.

So long, S
Dela med andra:    

Kommentarer
Elvis_ säger:
Hej Sussibus!

Vart går din så efterlängtade resa?
Postat 2007-02-05 21:02  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Läs om min resa