Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Onsdag 19 November 2008 - Norrahammar

Sorgligt.....

Nu är det väldigt tomt här hemma igen. Känns tommare än någonsin faktiskt!
Hela klassen m samtliga 3 lärare har nu lämnat oss efter fika och en massa prat. Jättemysigt.
Är förvånad att det kändes tomt n'är alla gick för jag brukar tycka det är ganska skönt när så många gäster går hem...om jag ska vara helt ärligt!
Idag känns det bara tomt......
Felix pappa var med här hemma idag och det var ju uppskattat av lärarna...och barnen med så klart, han är en riktig buspappa. Jens, som han heter gav Felix en New York Rangers tröja med Lunkan på ryggen, köpt i New York förra veckan. Gissa om Felix blev glad????
Dessutom fick han 5000 bathisar och de var ju givetvis väldigt uppskattat.

Mor, far, svärmor, svärfar och vi har lagt ihop till julklapp till Felix som vi ska ge honom imorgon bitti när vi stiger på tåget. Ett flashat PSP....han är så säker på att han inte kommer få ett sådan så det ska bli så kul att se hans min imorgon.

Nu måste vi bara fixa en liten present till Lillbrorsan också...annars kommer han få ett frispel på tåget o då startar resan inte alls så bra som vi hoppas, det vet vi!

Nehe....nu måste jag ner till jobbet o lämna in min skatt....datorn! Det innebär att vi bara har vår privata dator framöver och den har jag INTE lärt mig riktigt än, men jag ska jobba på det.

Så om vi inte hörs mer idag så hörs vi säkert i helgen när vi är installerade och på plats i huset på Koh Lanta.....

Kram så länge!
Dela med andra:    

Kommentarer
Jossan72 säger:
Heeeeeeej på er! När du läser detta är ni framme och vi är hemma i totalt mörker.
Hoppas att resan har gått bra och att ni kommit fram ordentligt ..... (det var nästan vuxenpoäng på den kommentaren eller?..... )
Rickard kör dagbil i dag och får väl förmodligen jobba över nu när jag ska på tjejfika med Jennie & Madde på stan. Men vad gör väl det... Ja ni vet ju hur det är...
I morse åkte vi tillsammans och Rickard la en sån praktvurpa när han gick ur bilen. Jäklar vad hans skrattade, jag blev nog mest chockad, men ganska kul var det. Tur att ingen kollega såg det :)

Krama hela familjen från oss!
Postat 2008-11-20 16:21  Anmäl
Ellinor säger:
Lycka till på resan!
Postat 2008-11-19 17:10  Anmäl
Sivheinevik säger:
HEJ!
Tack, tack, tack för en fantastisk stund hemma hos er! Vilka bullar.....!!!! Så gulligt att ta hem oss till er! Det kommer en liten hälsning från oss som jag skickar med Felix.... Stor kram från oss! /Siv
Postat 2008-11-19 12:34  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet