Stöd Ukraina

Reslustas blogg

Söndag 15 November 2009 - Sverige

söndag...

tänk va tiden gått fort...snart 7v sedan opertionen,
blev av med gipset i måndags..nu bara vänja sig ...
Har skickat in ansökan till försäkringskassan....att få tillstånd att åka till thailand fast jag e sjukskriven..rör sig bara om ett par dagar...sen träder min semester in...hoppas på ett possetivt besked..

Men vilken dag det har varit idag..min hand vill inte lyda mig, det som kändes så bra först..stel ont å tappar saker hela tiden..får väl ge mig till tåls lite kanske..haha konstigt att jag e stel va???har ju blivit stelopererad.

Antar att denna kommande vecka går tokfort, det är cancer prov som skall tas, skall till hand rehab, luncher med några vänninor, ska ha mor å dotter mys i morron då hon e ledig..
På onsdag bär det av mot Stockholm Globen på onsdag kväll (jul show) på torsdag blir det att käka på Koh Pangang å något tokigt under dagen för att sedan flyga hem på fredag vid lunch. på kvällen har jag bokat bord på en restaurang här hemma där vi skall bjuda ut alla våra 9 barn ;) på en middag...
sen skall vi fira lite jul/f-dagar på lördagen..
å vipps e det söndag igen..å hej å hå vad tiden kommer att bara springa fram...sen är det ju inte sååå långt kvar tills vi kan få komma iväg till Solen..

jag längtar....har gjort en reservation på Koh Bulon för vår första anhalt (innan vi kommer till Ban phe den 21dec) sen efter bulon blir det några dgr på koh Lipe innan Bangkok.ja så ser reseplaneringen ut i dags läge i alla fall..

ha en fortsatt härlig höst..
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Krya nu på dig,vi håller tummarna,tiden går såååååfort vips e ni här
Kram Mape
Postat 2009-11-16 16:29  Anmäl
Reslusta säger:
jodå.. tack. vi kommer iväg förr eller senare ;)
stressar inte..inte än i alla fall *ler* men visst ser det ut att va mycke nu..
men bara trevliga saker :) å sen väntar en välförtjänt semester (hade ingen i somras) å komma bort från julen (den är mycket stressande )
ha de gott
kram// S
Postat 2009-11-16 08:00  Anmäl
Gullsing säger:
Ta det lugnt och ta en Toy. Stressa inte ihjäl dej. Du kommer säkert iväg om önskat. Ha en trevlig semester. Det kan du ju behöva efter vad du har varit med om.

Gilla
Postat 2009-11-16 00:04  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tbx igen...
14 år sedan
JIPPI!!!!! e såå lycklig :)
14 år sedan
söndag...
14 år sedan