Stöd Ukraina

Piraternas blogg

Onsdag 30 December 2015 - Varkala
Resealbum: Kerala i Indien

Solsveda

Idag tog vi sovmorgon och tog en sen frukost på The cliff. Restaurangen har sån koll på köket att vi kan äta både grönsaker yoghurt och glass. En stor frukost kostade för oss fem 130kr. Juice, kaffe, te, toast med jordnötssmör, frenchtoast, croissant, yoghurt med musli, frukt, äggröra, bacon, mm! Alltså stor!
Sedan var det dags för lite shopping, eftersom både Elsa och Vilgot brände sig igår när de badade oavbrutet i fyra timmar. Saga och Elsa gjorde hennamålningar på händerna medan Vilgot köpte en fin hatt och Elaine fyllde på sin yogagarderob. Själv har jag köpt en lungi (manlig kjol) Jag ska se om jag vågar ha den på nyårsafton ( bild kommer då)!
Resten av dagen har vi bara chillat.
Nu på eftermiddagen gick vi till en ny strand, Black beach. Det var bara en liten liten strand inklämd mellan klippblock och sanden var alldeles svart. Det blev ett mysigt kvällsdopp!
På väg hem stannade jag till och pratade lite med badvakten om vår vistelse här. Det visade sig att han kände fiskare som kunde ordna att vi kan komma ut på havet och se delfiner. Den 2/1 ska denna tur bli av.

/ Johannes
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Tankar och tips
7 år sedan
Louvren
7 år sedan
Torn, bågar och Box nr 5
7 år sedan