solen skiner igen...
det var ett tag sen jag tog mej tid att skriva några rader här.....men jag kan väl säga att man blir inspirerad till det mesta när man efter en lång grå vinter får två dagar i sträck med blå himmel och en strålande sol på köpet.
Jag har nu också planerat en weekend resa nästa vecka som jag ser fram emot, till New York ska det bära av. Första gången för min del. Jag hoppas verkligen att mina högt ställda förväntningar av denna staden ska bekräftas.
Vet egentligen inte varför jag inte kommit iväg tidigare men nu ska det alltså bli av.
Du som läser detta och som har gjort liknande tripp till staden, hör gärna av er med tips på vad som hinns med på ett par dagar i det stora äpplet.
Jag kommer troligen inte spendera mycket tid i köer till turist attraktioner utan mera promenera omkring och suga in atmosfären, sitta på barer och restauranter, besöka China town och little Italy....oj där gick den helgen....
Ja ja. Gillar man stan så får man väl komma tillbaka, jag behöver komma ut några dagar iallfall och väntar nu med spänning.
Återkommer med recension av NYC snart.....