Stöd Ukraina

Jennieochcos blogg

Måndag 8 December 2008 - Phuket

....snyft snart maste vi aka hem fran barnvanliga thailand....

...ja vad sager man....vi vill igentligen inte aka hem....men det skulle va for mollans skull isafall
ibland tror jag att det fuktiga och varma klimatet och de nagot sena kvallarna...inte riktigt passar var snart 9 manaders molly....sa vi har sagt att vi aker tillbaka till harliga thailand 2010 da e det istallet en tjej som kan bade ga och prata hihi.......men hon har anda fixat det bra far man val saga.......

ja bloggandet va ju inte det flitigaste men lite uppdaterade har ni iallafall blivit......imorn ar sista harliga bad och soldagen sen sakerligen lite shopping innan det blir lite hejda middag for pa onsdag aker vi hem om ingen strejk eller nat satter stopp for det..........

En sak till Jag och Teddy gifte oss pa en speciell dag har i thailand, det var kungens fodelsedag har i thailand...sa det lar vi ju inte glomma nu hihi.........

Nu ska jag bara kolla nagra saker till pa natet sen ar det dags att sussa.............annars har denna dag handlat om stranden, poolen samt shopping i patong...........

Ang bilderna har det inte funkat sa bra med uppladdningarna, men nar vi kommer hem laggs har ut massor istallet........

see ya

kyss och godnatt
jen m familj
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet