Stöd Ukraina

Mrztiggers blogg

Tisdag 6 Maj 2008 - Hammamet

snart åker vi!!!!

snart åker hela familjen till hammamet, tunisien. Skall bli så underbart att få komma iväg och sola och bada och bara mysa. vi åker på natten till söndag så det är juh snart!!!

skall bo på hotell Fourati, 3 stjärnigt hotell som ligger vid stranden.. vi åker med apollo. dom var billigast. ibland måste man låta priset avgöra tyvärr.. men jag tror nog att det kommer bli bra. man är juh inte på hotellrummet 24 timmar om dygnet och det finns både inomhus pool och barnsektion. 4 km från stan..

det är vår bröllopresa men vi valde att ta med hela familjen, betående av mig , min fru, min dotter coco 7 år och vår lilla gemensamma dotter , lilja 5 mån.. jag och coco har tidigare vart på semester men det blir första med övriga familjen.

skall bli intressant och se hur vi klarar det med lilja! har aldrig åkt med bebisar förrut men det skall nog gå br.a hon är lätt och glad och det enda jag eg oroar mig över är framkomligheten med barn samt det faktum att vi är två tjejer.. man vet aldrig. inte för att vi kommer stå och hångla på öppen gata men vi kallas båda för "mamma"

jaja... det blir säkert bra...
Dela med andra:    

Kommentarer
Imma säger:
Hej. Vi åker hela familjen till Hammamet i september, låång väntan men vi har ju vår sommar framför oss, den kan ju bli solig och varm. Hoppas att du skriver lite om hur det var i Tunisien och spec Hammamet när ni kommit hem.
Postat 2008-05-20 11:31  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

hemma igen
16 år sedan
snart åker vi!!!!
16 år sedan