Stöd Ukraina

Tjs blogg

Torsdag 21 Februari 2008 - Hässlås

Snabbis i Mars

Sitter o funderar på vart fasen jag ska ta vägen nu i Mars....hade tänkt och sticka iväg över påsken någonstans men vart???
Väntar på besked om det finns plats på Polenfärjan från Ystad...tänkte åka över till nu vad staden heter.....går inte att uttala inte heller stava..hehe.
Flyg till Dublin fanns men dock inte något överkomligt billigt boende.
Boka färja till Tallinn var ett äventyr i sig så där blev jag förbannad o sket i det....
Så vi får väl se var man hamnar...iväg ska jag om jag så ska simma till Danmark.
Dela med andra:    

Kommentarer
Raketost säger:
Tjena!
Ibland måste man bara iväg... Har du kollat billiga biljetter m Ryan Air eller Sterling...

Eller Airtours sista minuten
http://www.airtours.se/cgi-bin/wspd_cgi.sh/visaLmp.p

:)) Mats
Postat 2008-02-25 10:55  Anmäl
Sierra säger:
Lycka till Tj. Du hittar säkert något festligt.
Há dé...
Postat 2008-02-22 15:32  Anmäl
Annans säger:
Har du sökt på hostel i Dublin, jag tror vi betalade typ 250:- natt i delat rum på ett ungdomshostel, det var helt ok. Isaac hostel tror jag det hette, bedrövlig frukost men det går ju att åtgärda. Dublin är dyrt men skittrevligt.
Postat 2008-02-22 07:07  Anmäl
Lotz säger:
Ser att du varit inne på Baltikum, men det går ju att flyga dit också. Om man nu inte tycker att båtresan i sig är ett nöje (vilket jag inte gör) så är det ju smidigare att flyga. Jag var där över nyår och kan varmt rekommendera det, trots värmebristen på resmålet! :-) Lycka till med planerandet!
Postat 2008-02-22 06:19  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

9 days left
15 år sedan
Gambia
15 år sedan
5 days left
15 år sedan
Danmark