Imorgon aker vi till huvudstaden Windhoek for att spendera vara sista 2 natter dar innan
flyget gar hem, men vi har annu en natt kvar hos var vardfamilj i Walvis Bay. Det blir nog traditionell middag igen... bestaende av bl.a. larver... Ja, jag har faktiskt smakat larver, hehe, valdigt annorlunda smak!
Magsjukan jag skrev om i tidigare inlagg ar forhoppningsvis borta nu, ingen ar sjuk nu i alla fall.
Vi hade en trevlig kvall ute i oknen haromdagen och vi passade pa att aka fyrhjulingar och bestiga den storsta sanddynen Dune 7. Det var verkligen vackert och roligt!
Igar var vi vid var partnerskola hela dagen, det var fotbollsturnering, men jag traffade min brevvan som bor i omradet och hon tog med mej pa en rundtur och jag fick se riktigt mycket av Kuisebmond, man vagar inte ga ensam dar sa det var bra att en lokalboende var med och visade mig!
Imorse akte vi katamaran, det ar en jattestor bat, vi akte ut pa havet i cirka 3 timmar och fick se delfiner och sjolejon simma langs med baten. Nu ar vi i Swakopmund igen och planerar att ga till stranden efter detta, for det finns inte sa mycket att gora eftersom det ar sondag sa allt ar stangt...
Vadret har ar bra, kanske 25 grader idag i Swakopmund, riktigt behagligt :)
Ha de bra allihopa,
mvh. Travellover