Stöd Ukraina

Labbe52s blogg

Lördag 24 November 2007

semester

ja, numer är jag väl som alla andra och åker på semester denna tiden till Thailand.. Men jag måste säga att jag varit i 80 länder men det finns ju alltid favoriter.. Var i thailand ( kho Samui) första gången 1987 och då var det bara backpackers, men va härligt det var. jobbade då på kryssningsfatyg som gick jorden runt och (6 mån på och 2 av) signade man av i thailand så kunde man ju stanna på semester och sen få sin hemresa och det gjorde man ju förstås. på nåt sätt var allt mycket lättare då vet ej vad det beror på kanske att jag blivit äldre!!!! hemska tanke..
Dela med andra:    

Kommentarer
Labbe52 säger:
Ska ju vidare från Newark till tampa och det måste ju beställas det med...
Postat 2009-04-13 18:47  Anmäl
Labbe52 säger:
ja nu är det lite jobbigt, ska ju åka över till florida i maj och har fått lite ändringar på flyget. Men att få tag i SAS är ju inte det lättaste.....
Hallå du kan vara nummer 72 så vänta jaa jag vet inte hur många minuter för jag lägger på...
Men det närmar sig och jag ska åka den 18/5 men dom har ändrat flygtiden... Bara det att det är tedje gången och det tycker jag är lite väl saftigt
Postat 2009-04-13 18:46  Anmäl
Eklintefelt säger:
Det låter som du hade ett arbete som gav dig mycket. Spännande. Och var inte rädd för att bli gammal, det är fint att åldras tycker jag!
Postat 2008-03-05 07:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

florida nästa
15 år sedan
semester
17 år sedan