Nu är det bara 2 veckor kvar i Swe, för denna omgång.
Vart tog de här 5 månaderna vägen? Ok det har varit massor av jobb o är inte slut riktigt än. Skönt ändå att ha haft jobb precis hela tiden sedan jag kom hem.
Nu när det bär iväg igen blir denna resa inte lika lång som senaste åren. Jag kommer att vara iväg max 180dagar. Säger max,då mitt hemdatum kan komma att ändras. Allt beroende på vad som händer o sker där nere.
Min tanke är att jag åker ner o gör sista säsongen nämligen. Ska sälja av min verksamhet o kommer därmed att starta upp en annan del av mitt liv. Måste gå vidare o därmed säljer jag av nu.
Så alla som har sina drömmar o mål inriktade på att ha en verksamhet utomlands,kan ju se hit.
Det finns så mkt möjligheter att göra någor riktigt stort av det eller bara hålla det på en låg smal nivå.
Allt är helt efter köparens tycke o smak. Möjligheterna finns helt klart!
Jag ser ju av mina år där nere vilken utveckling det blivit o har själv hållt igen då jag inte vill ha det för stort eller jobba ihjäl mig där. Lagom är bäst....men lagom är så olika för oss alla.
Säger lycka till för den som vill ha lite utmaningar i livet (som jag) o känna att man ändå kan göra något kul under sin period på
Lanta. Vill man vistas längre tider på Lanta så är detta en stor möjlighet att kunna fortsätta där jag slutar...det är en upparbetad rörelse o det är bara serverat att ta över!
Hur som helst jag reser nu o lär skriva här när tiden medger.
Ha det så gott vart du befinner dig på denna jord.
Carpe Diem
//Laila