Stöd Ukraina

Emeeeliieees blogg

Onsdag 23 Mars 2011

Resekompis- Australien 2011, behöver resesällskap!

Hej! jag är en tjej på 19 år och har en dröm om att åka och arbeta i Australien. Jag har tagit kontakt med lite olika organisationer för bästa råd och tips. Ingenting är klart än, vilket betyder att visum, resa och jobb återstår innan jag kan förverkliga drömmen! Och självklart vore det ju super trevligt att ha sällskap någon eller några resekompisar som man kan dela detta äventyr med! Tjejer eller killar spelar ingen roll, gärna i min åler. Jag har tänkt att åka efter studenten, så skulle tippa på att det blir någon gång mellan juni och september! hur länge jag har tänkt att stanna är inte planerat. Mitt mål är att utforska landet och uppleva äventyr man aldrig annars skulle kunna drömma om, samtidigt som jag har tänkt att arbeta på en farm eller något liknande. Jag är en öppen, spontan och glad människa som älskar att träffa nya människor och resa runt!

Hör gärna av er!

Här finns min mailadress, lovlii_emelie@hotmail.com.
Ni hittar mig även på facebook.

Hej så länge & hoppas vi hörs snart! :)
Dela med andra:    

Kommentarer
Emeeeliieee säger:
Heej Sara! :) Vad roligt att höra! haha jag känner precis likadant men visst har du rätt, jag försöker hitta det bästa sättet att skaffa visum just nu och behöver gärna tips och idéer, hur har diu tänkt dig din resa och när har du tänkt att åka? Tycker absolut att vi ska försöka få ihop ett härligt gäng och åka ner tillsammans! vilken typ av arbete har du tänkt dig och i vilket område?

Skriv gärna till min mailadress så kan vi prata mer!
Lovlii_emelie@hotmail.com
Har även facebook.

Hej svejs så länge! :)
Postat 2011-03-24 17:42  Anmäl
Saralofberg säger:
Hejsan!!
Din dröm verkar vara lik min dröm. Att åka till Australien och uppleva ett äventyr dom inte är något annat lik lockar mer än någonsin! Jag skulle egentligen sätta mig på ett flyg idag men det är krävs lite mer planerande än så för att allt ska gå sin väg. Liksom du har jag ingen i min närhet som har samma dröm som mig och därför länns det som ett bra sätt att att hitta någon annan att förverkliga sin dröm med. Man kanske till och med kan åka ner ett litet gäng tillsammans!?

Hör av dig så kanske vi kan prata mer, Sara :)
Postat 2011-03-23 22:29  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet