Stöd Ukraina

Candys blogg

Torsdag 1 Januari 2009

Resa vart??

Är helt klart ressugen, i går satt jag vid datorn och chattade med kusinens fru i Dubai, ja och då ville man ju självklart åka och hälsa på och så surfar man runt lite. Så kommer det nyårshälsningar från kompisen som bor i Kina som säger att det bara är att komma och hälsa på... ja då kollar jag ju självklart priserna till Kina och så ringer farsan och vill att jag skall komma och hälsa på dom när dom är på Gran Canaria. Och så vill jag åka till Thailand och hälsa på mape. Sicken jädrans sörja. Kollade för nästa jul till Thailand när jag ändå var på g och det gick inte så långt i kalendern på bokningen så det sket sig. Hmm får fundera lite nu. Bejiing har samma väder som vi just nu så det är ingen solsemester precis, men jag kan ju shoppa loss till min smyckesproduktion pärlor ol. Thailand och Dubai är varmt och Gran Canaria ostabilt. Ja det blir ju intr och se vad jag gör nu framåt. Resa måste jag ju i alla fall:-) Tips någon??
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
Ta,nu med killarna och fira Jul med oss på Kim Beach,de våra som åkte hem nyårsdagen,hade aldrig upplevt bättre jul tidigare,ja du vet lite hur det är...
De åkte hem med egen lägenhet i bagaget,bra betyg.
De börjar boka för nästa jul redan,så det tar sig sa ,,,,,,,,,,,,,
Kram Mape
Postat 2009-01-05 15:19  Anmäl
Sierra säger:
Dra till Dubai och hälsa på. Iofs så behövs det en tröja på kvällen nu i januari men dagarna är helt ok. Passa samtidigt på att besöka huvudstaden Abu Dhabi - det går buss - som jag personligen tycker är mycket trevligare än Dubai. Lite lugnare, billigare och mysigare.
Postat 2009-01-02 12:43  Anmäl
Tj säger:
Äsch...skit i värmen o kom ner till Falkenberg o ta en kaffe istället!! : )
Postat 2009-01-01 22:17  Anmäl
Marika säger:
Finns bara en lösning - det får bi flera resor! Inte kan man tacka nej till sådana chanser =) Gott Nytt År!

Kram Marika
Postat 2009-01-01 21:51  Anmäl
Ivan säger:
Peking kan vara ruggigt kallt så här års. Inget att rekommendera eftersom man ju vill vara utomhus.
Jag säger Peking och inte Bejiing. På samma sätt som Rom och inte Roma. Lissabon och inte Lisbôa, Florens och inte Firentze. O.s.v.
Peking är också vad Exportrådet rekommenderar.
Petiga Ivan
Postat 2009-01-01 21:36  Anmäl
Grethe1 säger:
God fortsättning på det nya året. Ja det finns många ställen att åka till. Jag har för en gång skull inte bestämt någon resa för i år.
Postat 2009-01-01 21:02  Anmäl
Gullsing säger:
Jag håller med Karin. Är det bara i Thailand du kan få dina pärlor? Jag var inne på din sida och tittade på dina fina smycken. Bravo!

God fortsättning på det nya året önskar Gilla
Postat 2009-01-01 17:48  Anmäl
Karinlorvik säger:
Det var inte lätt, du har för mycket att välja på!
Postat 2009-01-01 17:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet