Stöd Ukraina

Mois blogg

Onsdag 23 Augusti 2006 - Sverige

Regnnigt , Och en helikopter ..

Här sitter man och skriver i bloggen , De är nu man sitter och inser att det är längee kvar tills vi åker till Thailand .. Ush nu längtar man värkligen ! Man hör regnet droppa ner från taket och *splach* ner på fönsterkarmen som är gjord av plåt , Och det lämnar ett otroligt irreterande ljud . Sammtidigt kommer en helikopter körande förbi när taket . De lämnar ochkså ljud . Massor med ljud , Utan dessa läten hade världen varit tyst och det hade varit otroligt deprimerande . Apråpå ordet "otroligt" såg jag filmen "kurt olsson filmen om mitt liv" tror jag den heter Men Kurt har en kompis som heter Arne för er som inte sett den som är från Gotland , Och Arne säger "otroligt" på de roligaste sättet ! ;D De låter så vannsinigt kul , "de e oooootroooligt" - med gotländsk dialekt Jaja , Nu har du läst klart detta , Nu funderar du på vad du ska göra , - Hmm? hur visste hon de ? Jodu , Ja bara visste de ! ;D Jaja , Stick och ha kul för ja orkar inte skriva mer för detta lilla tangentbord är jobbigt ! // Anonym människa ...
Dela med andra:    

Kommentarer
Miffo säger:
jag är på väg till thailand just nu, sitter på flygplatsen o väntar på att gå ombord

greetings miffo
Postat 2006-08-30 17:32  Anmäl
Moi säger:
Hahaha ! ;D
Postat 2006-08-23 13:42  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Thailand ..
17 år sedan
Regnnigt , Och en helikopter ..
18 år sedan