Stöd Ukraina

Susanne83s blogg

Onsdag 8 Augusti 2007

Rastlös

Sitter på jobbet och är så rastlös, jätte lugnt och inte alls mycket att göra. Längtar till nästa vecka när de flesta kommit tillbaka från semestern.

Jag har jobbat hela sommaren, förutom att jag var ledig dagar vecka 30, men jag får ju min semester om 4 veckor, då vi åker till USA. Jag längtar så jätte mycket.

Snart är det lunch dags iaf, ska passa på att sitta ute i solen, har en timmes lunch mellan 12,00-13,00, det är väl då solen tar som mest? Måste ju försöka få lite färg på kroppen innan vi åker.

Imorse började jag träna igen efter ungefär en och en halv veckas uppehåll. Har varit förkyld och inte velat tränat under tiden, eftersom det tar så lång tid innan man blir helt frisk då. Men imorse var det dags att ge sig ut på en morgonpromenad igen. Det kändes lite trögt men det är väl inte så konstigt efter ett uppehåll. Får hoppas att jag snart är tillbaka i min ursprungliga form igen. Jag och Martin tar nog en promenad ikväll också, sen nästa vecka kan jag nog börja springa igen.
Hade tänkt att jag skulle försöka vara ute och gå varje morgon måndag till fredag fram tills vi åker till USA. Får väl se hur det går med det. Det är ju gott att ligga kvar i sängen när klockan ringer 06,00 också. Men jag ska försöka vara strong. Man känner sig så duktig efteråt och man blir lite piggare hela dagen sen.

Ha det så gott allihop!

Kram Susanne
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Bokad resa
15 år sedan
Ta mig härifrån..................
17 år sedan
Hemma igen