Hej!
Så var man hemma igen då efter en helt otroligt härlig semester. Efter att ha spenderat lite drygt två veckor på
USA:s öskust, så väcks intresset för att åka till det stora landet igen.
Jag har bara possitiva minnen ifrån resan, allt har varit så himla perfekt, vädret, utbudet,
resesällskapet, trevliga människor överallt.
Men samtidigt är det skönt att vara hemma igen. Nukan man sitta och titta på alla bilder man tagit när regnet öser ner utanför fönstret och sen bara drömma sig bort.
Har även börjat packa nu, inte mycket kvar hemma. Inte kul alls att sitta hemma nu bland alla banankartonger, vill till huset och börja greja där istället.
Men det är inte länge kvar nu, till helgen drar vi flyttlasset mot Mangskog.
Ha det så gott alla glada! Vi hörs!
Kram Susanne
Läste på din blogg att ni vart iväg på en kryssning med swanson. Ska åka till USA nu till hösten med min pojkvän och vi tänkte att vi skulle ta en kryssning från miami till bahamas under fyra dagar :D
Och de vi tänkt åka med är swanson, blev de en lyckad resa? Var de bra att ha att göra med? Ge mig gärna lite tips :)
Kram alexandra
Vardagen tog över, men nu har vi varit inne och njutit av era bilder och de minnen som poppar upp. Visst längtar man tebax till NY, men har nu börjat bläddra i kataloger från kinaresor, lotus travel, ....
Hoppas ni fått ordning på flytten.
/Suzanne & Bosse