Otroligt glad att jag bokade
Turkiet förra söndagen. I dag kostar samma resa 5500:- 1 vecka
Kemer otroligt. Jag betalar 3000:- Känns som högvinst just nu. Regnet berör mig inte just nu som jag vet att värmen väntar 5 dagar bort. Min jobbarkompis kom till jobbet i dag efter 14 dagar i Turkiet och brun som en pepparkaka. Jag längtar efter att gå i sommarkläder och njuta av god mat och trevlig atmosfär. Barnen och jag ska utforska området lite extra så det blir spännande att se vad vi hittar för intr omgivningar. Känns lite som repris från förra året när det gäller vädret. Får väl se var det leder. Blir det repris så blir det perfekt för min del. Norra skandinavien hade supersommar och dit skall jag senare i juli. Så livet känns rätt bra just nu. Närmaste resa just nu Göteborg i morgon bitti (jobbsyfte) Frågan är bara om jag hittar dit jag skall, lokalsinnet är inget vidare. Men jag hittade ju rätt bra i Bangkok, fast där skulle jag ju shoppa:-) En underbar trevlig sommar och semester till er .
Shoppingen kommer du väl till mej,och gör i vinter???
Kram Mabel
Ha de bra
Staffan
Kompisarna kom hem från Alanya för 2 veckor sedan, lika bruna de och många mysiga bilder.
Ha det så undebart!
Kram Marika