Nu sitter man här efter en härlig massage på spa't på
hotellet! Solen lyser m sin frånvaro sedan vi satte fötterna i
Turkiet! Okej, kanske lite sol då men INTE i den utsträckning jag förväntat mig! Igår var en lugn dag m spa, läsa, äta,äta o lite mer äta! Idag blir en dag fylld av äta o shopping ser det ut som! Vad ska man säga om
Alanya då?? Jag känner att jag blivit lite bortskämd på sista tiden o skäms lite över att säga att det finns så mkt bättre än detta, från mina ögon sett iaf! Men när jag ser på alla som just nu sitter här o dricker kaffe eller en öl.... Alla har
all inclusive som är ett grymt smidigt alternativ... Så ser jag att många är helnöjda i de e ju härligt att få se! Helnöjda o lyckliga...ser de ut som iaf, man vet ju aldrig vad som döljer sig! Funderar på om det är fler som åkt hit o lämnat som barn hemma bara för att få lite egentid tillsammans?! Undrar också om de kommer fram till något viktigt som kan göra livet enklare i vardagen? Jag skulle så gärna vilja veta alla saker som gör vardagen lite smidigare o mindre krävande! Några tips? Nu kom maken precis här o vi ska ut o rasta plastkorten lite tror jag...han verkar på shoppinghumör faktiskt! han är jättebra på att shoppa till sig när vi är ute o reser o jag är såååå dålig på det! Kram så länge!