Söndag 17 Oktober 2010 - Jönköping
Imorgon bär det av till landet dit jag sa att jag aldrig mer skulle sätta min fot i.....what ever :)
Nu sitter jag här i huset o är ultra super stressad över att precis inget alls är klart tills vi ska åka imorgon.
Listan på saker att göra är ENORM o om jag ska gör allt det där kommer jag inte sova en blund innan morgonen gryr kan jag lova.
Det får helt enkelt bli som det blir!
Ville bara skriva ett par rader för det var så länge sedan jag skrev här på reseguiden. Jag har ju hunnit med ett antal resor sedan vår 3 månaders tur till Thailand 2008-2009. 3 vändor till New York, Budapest, Belgien och nu Turkiet för att i Januari återvända till Thailand igen (Denna gång blir det "bara" 2 månader dock.....)!
Imorgon bär det iallafall av till Turkiet en vecka med maken för vi helt enkelt behöver detta. Lilla Emil är ju en liten gla skit men de andra 2 huliganerna kör med mig hela tiden men det är väl så det är att vara mamma helt enkelt. Jag beundrar dem som har fler än 2 barn. Jag har 3 men är INTE helt nöjd med att dygnet runt känna mig otillräckligt. Tänk...att bara få en timma då o då för sig själv utan en massa måsten. De timmarna är borta i mitt liv och nu måste jag hitta dem igen. Så nu fick maken följa med till Turkiet och hitta dem med mig. (ok, det var han som ville åka för jag hade inte ens tid att tänka på det)
Mamma har precis kommit hit och har nu en veckas kamp med alla tre killarna här hemma som säkert är som små ljus nu när vi är borta. När man kommer hem får man givetvis höra "de är ju så snälla o goa hela tiden" "vi fattar inte hur Ni kan säga att de är jobbiga" osv. Ni har säkert hört det där själva....
Nej, nu ska jag inte sitta här o skriva mer för nu ska jag ta tag i de där måsterna som står här på min lista....kanske borde börja fundera på att packa lite också....eller inte än!
Ha det härligt så hörs vi snart igen//Kram Sofie