Stöd Ukraina

Candys blogg

Söndag 27 Maj 2007

Nu har jag bokat en resa.

Fast lite längre än till Göteborg. Fint där, men inte så varmt just nu.
Jag har bokat en resa för mig och tvillingarna på 12 år samt kompisen och hennes dotter. Problemet är att ingen vet om detta förutom jag:-) och resan skall betalas senast i morgon kl.18.00. Så nu måste kompisen skaffa pass åt dottern samt få ledigt på jobbet och jag får dela med mig till övriga familjemedlemmar samt kolla om jag får ledigt lite extra än planerat. Hoppas allt går vägen. Vi skall åka till värmen. Återkommer med land och plats när alla detaljer är klara. Pirrigt värre.Undrar på vad kompisens man tycker?? Jag skall ringa henne och bjuda henne och dottern på Bio i dag och så skall jag säga och förresten så har jag bokat in en resa till...... du åker väl med och en liten sak till: var så snäll och hosta upp pengar tiills i morgon:-) hmmm Jag och twinsen åker iaf. Fortsättning följer Och du mape.... det är inte Thailand:-)
Dela med andra:    

Kommentarer
Mape säger:
VAD GLADJAG jag blev,sen mer gladare,senlite mindre glad,men sen,jätteglad för din och twinsens skull,vad spännande att få reda på var ni ska åka.tur man slipper vänta förlänge!!! Mailar ikäll när jag kommer hem från min långväga resa, SER DU kENNET NÅGOT HÄLSA mAPE
Postat 2007-05-27 16:33  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet