Stöd Ukraina

Candys blogg

Tisdag 13 Februari 2007

Nu är det klart!!!

Packat o klart! Och jag är såååå stolt över mig själv.
jag har packat för 3 veckor och 5 personer. Och gissa??? Det blev bara 1 resväska och en stor bag. tror nog att min man blir chockat nu. (han jobbar fortfarande)Resfebern kryper i mitt blod nu. Vet inte om jag kan gå och lägga mig. Kanske smart om jag gör det eftersom nästa gång det blir kväll/natt sitter jag på planet på väg till..... ja gissa nu... THAILAND!!!! Äntligen kommer den dag då vi skall åka i väg. Jag fattar knappt att det är nu vi skall åka. Skall bli så otroligt skönt. Jag är ledig i morgon, är nog mindre effektiv på arbetsfronten. Skall bara vara hemma och njuta. Göra en go middag, hämta barnen i skolan, äta och bye bye Sweden. Måste bara titta igen, ja det är fortfarande bara 2 kolli. Hur lyckades jag?? Är lite överraskat faktiskt. Normalt sätt skulle den stora resväskan bara vara min. Men nu är det för alla. Otroligt. Jag kan ju, Men det krävde en hel del diskussioner med mig själv. Sprungit X antal meter fram och tillbaka med kläderna. Skall, skall inte. INTE på mycket. Och det känns bra nu. Thailand here I come!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet