New York!!!
I slutet av feb åker jag dit tillsammans med Hasse (min älskling). Det blir andra gången jag kommer dit men bara i 4 dagar denna gång, dessvärre (sist var jag där en hel vecka, med min då 19 årige son....vi hade sk...tkul!)
Vi har hittat/bokat ett (som vi tror) hyfsat
hotell - Helmsley Middletown, Manhattan - finns det någon som har erfarenhet av det hotellet, tro?
Senast bodde jag och grabben på Carter Hotell. Det ligger alldeles vid Times Square, men det var också det ENDA positiva med det stället. Det var det absolut värsta hotell jag sett i hela mitt liv - sunkigt och skitigt, otrevlig personal, vi hade t.o.m. en råtta inne på rummet en dag...! Varning!
har glömt bort att fråga - hur var hotellet??????
Vad gjorde ni för nå't kul i the Big Apple då?
Jag hoppas då (för din skull) att hotellet "stramat upp" sig något, och kanske inte är så hemskt längre. Vi bodde där i december 2004, så det är ett tag sedan. Ni får gära som vi annars - tillbringa minsta möjliga tid i rummet, och lägga pengarna på annat som kan uppväga...! Trevlig resa
Hotellet Helmslsey Middletowne ,som vi bodde på denna gång, är helt OK - riktigt bekvämt och bra hotell, enligt mig. Läget är även där perfekt.
Har precis bokat Carter hotell, och nu efteråt så hör jag nästan bara hemskheter. När var du där, vilket år? Vår bokning går inte att boka om tyvärr så nu väntar vi oss det värsta...
/Tisdag