Ar kvar pa
Koh Samet - bytte stalle igar sa nu bor vi pa Tok's Little Hut. Sa nu har vi iaf hela vaggar, tjockare madrass och egen toa och dusch. Helt okej :) Men solen har tagit hart, jag har riktigt solbrand over axlarna och armarna... men det ar sant man far ta. Lite jobbigt bara med alla myggbett jag har fatt, det kliar som faen!
Vi ska nog aka tillbaka till Bangkok antingen imorrn eller pa torsdag. Far se hur det blir, men eftersom jag knappt vill vistas i solen kvittar det for mig. Det ska bli skont att komma tillbaka till storstan, tvatta lite och sant... vi ska hitta nat pa Khao San denna gangen, nara till bananpannkakorna, haha!
Festade forsta gangen haromdan, var pa nat stalle langre bort pa stranden dar bara en massa thailandare dansade. Det var lite kul, vi traffade nagra tjejer dar ocksa, sa sota! Den ena pussade mig pa handen och den andra pussade mig pa kinden nar jag skulle ga. Sen satt dom och sa 'Velly nice to meet you" hela tiden, hihi!
Har traffat tva andra svenskar ocksa som vi umgas med en del... Henke och Anna. Jattetrevliga, ska nog motas upp i Vietnam sen kommer de till Malaysia och Singapore ungefar samma tid som oss. Skoj :)
Skont att sitta och slappa pa kvallarna med filmerna dom visar. Grymt god mat ocksa! Tva kvallar och inatt har det blast upp rejalt och sen borjat regna extremt mycket. Sana skyfall har jag nog aldrig sett!
Ska lagga upp fler bilder nu, har tagit en del idag sen far ni se nagra fran Bangkok ocksa!
Kommer nog undvika internet en del, men jag kanske skriver lite innan vi aker vidare till Kambodja pa sondag. Vi har inte bestamt rutten an heller, kanske aker genom Laos ocksa.... far se :)