Stöd Ukraina

Daytonas blogg

Tisdag 4 Oktober 2011 - Daytona Beach
Resealbum: Daytona 2011

Monday monday

En bra dag denna måndag. Marcus är nu frisk, han har ätit, druckit, sprungit, busat, tjurat , ja allt som en frisk 6 åring gör. Vi börjar nu misstänka att medicinen även innehåller uppåttjack ;o) Vi har i alla fall hunnit med strand lek och lite poolande. Sen gick jag och Marcus på bio och såg Dolphins Tale, Peter såg en actionrulle. Filmen var ganska bra men när det återstod ungefär 20 minuter så var my världskrig i stolen brevid mig, så vi gich hem igen. Efter det hoppade vi in i forden för en
turne mot Flagler Beach, stannade på Lion King för en drink uppe på deck med utsikt över Atlanten. Sedan körde vi i kringelkrokar tillbaka mot Ormond , där vi intog en superb middag på Niclas favvo ställe Outback Steakhouse. Marcus åt både sallad och sin mat, en barnmeny,i det här fallet grillat kyckligbröst med en bakad potatis och mjölk går på ca 35 kronor. Jag åt som vanligt mahi mahi eller Mjau Mjau som Krister kallade det. En fantasisk god mahi mahi, grillad med soltorkade tomater, kronärtskocka och en ljuvlig smör/citron sås. Smaskens! Pappa P åt sin dagliga steak. Sedan lite dobbler i spelhålan och nu är det kväller igen. Eftersom macke nu är vid god vigör så åker vi mot Orlando i morgonbitti. Planen är att vara vid Hollywood Studios vid 9 tiden. Nu kommer lite bilder som vanligt...enjoy!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Antligen Hemma
12 år sedan
Some catching up..
12 år sedan
Good Morning
12 år sedan
Valborgs