Stöd Ukraina

Polens blogg

Fredag 14 Juli 2006 - Polen

Molnigt

Idag vaknade vi till vind o moln, forsta gangen pa hela resan, det verkar dock klarna upp och bli en fin dag. Annars far det bli lite shopping. Ikvall far vi besok det ar Christins foraldrar som kommer och halsar pa under helgen, sjalv planerar vi med att aka till Sverige pa tisdag. Vi far val upptacka resten av Polen vid nasta resa har har varit alldeles for bra for att flytta till nagon annan plats, vi rekomenderar Miedzyzdroje till alla som uppskattar Sol , bad och ett billigt uppehalle.
Ha en riktigt skon helg allihopa, vi kommer tillbaka pa denna sida pa sondag
CoL
Dela med andra:    

Kommentarer
Polen säger:
Hej linda, du far ha det sa bra dar hemma! Vi kommer snart nu. Du kan oppna pappas brev fran halmstad. Grilleken ar toppen nar man inte har tid till annat! Sofie ar pa flygplatsen lyfter 11 ar nog hemma vid 16 tiden.
Postat 2006-07-16 09:52  Anmäl
Lindis säger:
Hej! vad kul att höra att ni har dte så bra! jag fick sms av sofie idag, och dom verkar också ha det för bra precis som ni!! jag kan ju inte annat än att vara avundsjuk! hon undrade om hon skulle köpa något till mig. och jag tackade ja! jag tror hennes intagnings grej har kommit.. och pappas? JAG är nyfiken! det blev grilleken idag, orkade inte laga mat fick jobba 4 timmar extra (kl 5 ist för 1) har mormor & morfar kommit? hälsa! ha det bra! nu är jag ledig 2 dagar!! :) kram Linda
Postat 2006-07-14 23:03  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
18 år sedan
Nastan slut.
18 år sedan
Molnigt
18 år sedan
Solen fortsatter att skina