For min del er det sangen som har brakt meg rundt om i verden. I 1998 begyndte jeg å være med i noe som heter Kulturmix, ledet av korguruen Per Oddvar Hildre. Når du har vært på hans sangseminar får du anledning å være med på reiser rundt om i verden, og som har fått navnet Kulturmix. Og her er det en mix av kulturer, som da vi var på Madagasker fikk vi lære sanger av dem og vi lærte dem våre sanger. Per O. Hildre har på forhand fått kontakt med et kor som vi oppholder oss ilag med. Vi får da anledning å se hvordan de lever og bor og vi øver ilag og et av målene er å ha en konsert sammen for vi reiser hjem.
Dette har gitt oss en mulighet å bli kjendt med nye folkeslag som ikke noen pakketur kan oppveie. Når jeg da har film og foto som hobbyer i tillegg til sangen, så skjønner dere at jeg har Mac en og skuffen full av videofilmer og bilder.
Dersom du går inn på
http://gallery.mac.com/jonolavhansenkll/100007og så klikker på "Galleriet mitt" så ligger det noen snutter. OBS. Du må ha Quick Time 7 (siste oppdat) for å se filmene.
-og nå står Venezia og
Kenya for tur !