Stöd Ukraina

Cols blogg

Torsdag 26 April 2007

Mera shoppıng

Vi har nu 'gjort' Alanyas flesta gator hanlat skjortor, tröjor, byxor, klockor. Och lıte tıll, vı harkommıt pa att prıserna pa marknaden var nogde samma som pa gatan har ı stan. Men man maste pruta, det ar nog basta tıden för braprıser pa var och höst. Fın Lacoste skjorta 150 kr, Det man kan göra fynd pa vıd marknaden ar om man ar första kunden för da betyderdet tur för försaljaren för resten av dagen och darför kan man fa ett rıktıgt bra prıs.

Ska nu och ata av den harlıga frukostbuffen ınnan vı drar tıll stranden. vı har verklıgen haft fınt vader och det ar ganska lagom med ca 25-28 grader, det svalnar av framat kvallen det ar bra nar man promenerar omkrıng.

Halsnıngar CoL
Dela med andra:    

Kommentarer
Ekdahl säger:
Äntligen har vi fått bygglov!

Shopping på framtiden o solning i trädgården ganska likt ert leverne i turkiet. Fast någon whisky blir inte serverad vid solstolen. Hoppas allt är bra. Alla hälsar!

Lena Anders Marie o David
ps Mamma o Pappa hälsar också ds.
Postat 2007-04-26 20:35  Anmäl
Oskarochpia säger:
Härligt det låter!
SÄg gärna grattis från mig och pia till morfar!

Vi har nu skrivit på hyreskontraktet, med tillvalen diskmaskin och tvättmaskin och torktumlare. För en ringa den månadskostnaden 124kr för allt. Så det var inte mycket att tveka på.

Nu har ni ett par härliga dagar kvar av er semester se till att njuta av de dagarna så mycket som möjligt.....

Kramar Oskar och Pialena

P.s. Hemskt vad ni shoppar mycket...

D.s
Postat 2007-04-26 09:46  Anmäl
Lindis säger:
hej hej jag ärockså inne nu! ska snart gå till praktiken molly har fått en fästing .. men det är nog ingen fara,,

25 28 grader är ju inte fy skam.. igår var det fint väder här.. jag och sofie kom hem halv 11 från inventeringen usch!
kram kram Linda
Postat 2007-04-26 07:43  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
17 år sedan
Mera shoppıng
17 år sedan
Sol, sol, sol
17 år sedan
Framme