Lördag 9 Maj 2009 - Göteborg
Medlemsträffen i Göteborg maj 2009.
Så blev de då en möjlighet att komma till denna tredje medlemsträff.
Nu efteråt kan jag bara beklaga att jag inte kunde vara med på de tidigare.
Att i "live" träffa medlemmar som man haft kontakt med sedan flera år är ju alltid spännande.
Med de flesta av de närvarande har jag haft runt femtio meddelanden från och lika många till.
Två toppade med över 200 meddelande in resp. ut.
Då kan det verkligen vara på tiden att ses.
Inte riktigt hämtat mig från Västsidan ännu. Måste ut till Roslagen i morgon och fylla upp med litet antikroppar eftersom jag inte hann vaccinera mig mot Göteborgssmitta. Rädd för att den kan ge recidiv.
Dessvärre hann jag tydligen smitta både sonen och ett barnbarn.
Sonen skall till Göteborg på lördag och springa en halvmara. Göteborgsvarvet.
Barnbarnet Hanna skall på träningsläger och tävlingar i Göteborg. Hon spelar Lacross. Ett kanadensisk lagspel med sitt ursprung från indianerna.
Och själv skall jag ner igen 4:e juni.
Härligt att se alla fina bilder från träffen. Tog själv bara med mobilen och de blir ju aldrig riktigt bra. Bara för invärtes bruk.
Tack alla som lagt upp sina bilder här; Rommetorp, Leroslover, Mariana, Veiken, Christa, Mjorumm, Elgona och sist men inte minst Andree. Gå gärna in och titta och se hur trevligt vi hade det.
Ett stort tack till Andree som tar initiativet till dessa träffar. Planerar, organiserar och genomför.
Och dessutom litet kultur som bonus.
Tack också alla härliga medlemmar som jag fick träffa. Även om platsen (Göteborg) var litet udda, men behöver kanske få några besökare utifrån för att leva upp!
Så blev det ju också en resa för mig. Att resa är ju det bästa man kan göra med kläder på.
Av en eldsjäl som Andreé måste vara!
Och Göteborg är inget dåligt alternativ! Om än det finns både Ostkusten och sedan det andra söder och norr om:)
Ja vi får se!
Kollar vidare bland Era bilder så länge:)
Gbgsjukan "lider" jag gärna av resten av mitt liv. Synd bara att jag lider av avståndet från Umeå lika mycket.
Men det går ju att göra nåt åt förstås;)
Tack till alla för alla bilder därifrån. Det var kul att se.
Hoppas att du nu börjat hämta upp dig efter ditt besök här på Bästkusten.
Det var härligt att ha dig här efter att ha haft kontakt via mail under en längre tid.
Är tacksam för du inte hann vaccinera dig mot det mycket smittsamma Göteborgsviruset då det väl innebär att vi snart har dig tillbaka. Att du dessutom lyckades smitta ner familjemedlemmar är ju inte heller någon nackdel, kanske lockar de med sig dig också när Göteborgssuget sätter in.
Tack Ivan, för att du kom och förgyllde vår träff!
Hoppas på ett snart återseende.
Kram
Eva-Lena
Vad säg om en lite annorlunda träff i Peking ?Vi har faktiskt blivit en del medlemmar från Östergötland nu,men medlemmar från hela Sverige är varmt välkomna ,återkommer framöver.
Tyvärr så blev det inte tid att prata med alla lika mycket,men tar igen det på nästa träff
Och Göteborg är lätt att bli förälskad i
Kram Christina
Kram / Marika
Det var verkligen roligt att träffas...tyvärr hinner man inte riktigt med att prata med alla även om vi inte fyllde restaurangen till bristningsgränsen.
Tycker fler i andra landsdelar ska ta tag i detta och göra liknande träffar.....rekommenderas varmt.
Tackar alla för en trevlig och mysig kväll.
Det hade varit trevligt att var med på träffen. det håller jag däremot med om.
Gilla