Torsdag 10 April 2008 - Helsingborg
Massor av besökare.
Den här gången fattar jag mig kort.
I dag fick jag min 3000-de unika besökande på min sida. Jag är väldigt glad och överväldigad, att jag har fått så många, som tittat in hos mig.
Frågan är då den: Vem räknas som den 3000-de besökaren? Kanske Heidine, för hon stod i förmiddags, som min 2999-de besökande och hon står fortfarande kvar överst i listan? Någon kanske kan förklara? Men det stod, att hon hade varit inne för så lång tid sen, att hon inte kunde ha varit inne senare.
Hjärtliga hälsningar till alla mina vänner och till alla andra, som har hälsat på hos mig. Gilla
Och ursäkta att jag inte har svarat, min dator krånglar väldigt mycket just nu...vi hörs senare!
Men det är väl bra om folk hittar hit. TUR mässan i Göteborg har säkert gjort sitt! - Själv har jag varit slö här, dock har jag skrivit desto mer i Claras Dagbok i Metrobloggen.
Jag har upptäckt att räknaren går fast ingen medlem har varit inne! Jag tror att folk utifrån, som inte är medlemmar och kikar på din sida också räknas . Då har man ingen möjlighet att veta vam som prickar in en sida! Idag har vi verkligen vår. Det är HÄRLIGT. Kram Solveig
Postat 2008-04-10 16:41
Jag tror faktiskt att vejken har rätt att alla besökare räknas oavsett om de är medlemmar